از ۱۲ ماهگی شیر خشک شماره ۳ میدین؟!

۶ پاسخ

من هنوز شیرخشک ۲ دارم بعد یک سالگی ام دو هفته باید ۲ بدم تا تموم شه برم ۳ بخرم

منم میخواستم دوروادامه بدم ولی گفتن ازیه سال به بعدوزن دهی باغذاهست براهمون منم سه رومیدم

اره سه ولی بچه هایی که کمبود وزن دارن دو یا یک میدن

آره دگ

آره یکسال که شد سه بده

اره...

سوال های مرتبط

مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۲ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان میکا و امیرعباس مامان میکا و امیرعباس ۱ سالگی