۳ پاسخ

من از پنج ماهگی تو غذا هاش استفاده میکنم

تو غذا از ۶ ماه مجازه
من فرنی درست میکنم باش
با جو پرک اوتمیل درست میکنم
شیر برنج هم میشه هنوز درست نکردم ولی براش

به عنوان نوشیدنی از پایان یک سالکی مجازه.اما برای استفاده در اوتمیل ها و فرنی از پایان شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دلآوا🩷 مامان دلآوا🩷 ۱ سالگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان ❤ماهلین❤ مامان ❤ماهلین❤ ۱۱ ماهگی
مامان 🩵مهدی یار🩵 مامان 🩵مهدی یار🩵 ۱۶ ماهگی