۵ پاسخ

این سونو کاملا طبیعیه
یکسری کیست خوشخیم‌تو سینت دیده شده
هیچ چیز عجیبی نیست
نمیفهمم نگران چی هستی

بابا نوشته بدون سابقه فامیلی کنسر🙁😕 چرا برای خودت بیماری ایجاد میکنی؟

مشکلی نداری که چراا نگرانی

هیچی نیست منم کیست ریز داشتم هیچی نبود

هیچ مشکلی نوشته دیده نشده دیگه نگران چی

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۵ ماهگی
مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان آینده😍🥹 مامان آینده😍🥹 قصد بارداری
🎀𝐸𝓁𝒶𝒽𝑒𝒽 🎀𝐸𝓁𝒶𝒽𝑒𝒽 قصد بارداری