سلام چهار روز بعد موعد بتا ۱۰۳۹ طبیعیه؟

۹ پاسخ

عالیه

عالیه

عالیه عزیزم مبارکت باشه منم امروز ۴روز تاخییر بودم بتام ۱۱۳۸بود

بله من ۵ یا ۶ روز ۱۴۰۰ خردی شد

عالیه نیاز به تکرار نداری فقط برای شنیدن صدای قلبش ۷ هفته به بالا میری

عزیزم منم مثل توهم ولی فعلا جرعت نکردم برم بتا بدم از یه طرفم استرسشو میکشم

اره عزیزم منم همین حدود بودم

خیلی عالیه

خوبه ب نظرم
من روزموعود ۲۴۶ بودم

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻 🧒🏻 👧🏻 مامان 👧🏻 🧒🏻 👧🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نُقلی👶🏻 مامان نُقلی👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته هجدهم بارداری
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نهم بارداری