مامانا بچم سرخک گرفته دعا کنید زودتر خوب بشه🥲

۳ پاسخ

من براش دعا کردم ایشالا بحق امام رضا زود خوب بشه

من واکسن سرخک نمیزنن؟؟

ان شالله عزیزم سرخک چجوریه🥲

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۷ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی