۴ پاسخ

تبریک به تو🥹
متاسفانه بچه های من هیچ کدوم پستونک قبول نکردن🥲
البته هی اور شی امتحان نکردم

دختر من از اول پستونک روزش رو گرفت
شبش همونجوری مونده
باید به زور بدم بهش به اونم عادت کنه

تو یه قهرمانی
دخترمن نه وی بیبی گرفت نه اونت
اونت رو گاهی دو سه مک میزنه وپرت میکنه بیرون

😂👌.

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی