بنظرتون نینی چیه ؟

تصویر
۱۵ پاسخ

پسره

پسره خوش قدم باشه براتون

دختر

پسرههههه شومبولشه😆

دختر😌😍

اگه شکل سرش و فاصله‌ش از رحم رو در نظر بگیرم احتمالا دختر باشه

احساسم میگ پسره با روحیات دخترونه😂😂

حسم میگه پسره

چرا تو هفده هفته دیگ بهت نگفت جنسیتو

پسرررر از جمجمه اش،

شبیه سونو دختر دومی منه انشالله هر چی باشه خیر باشه 🥰

سرش شبیه دختراس😍

من که میگم دختره😍❤️

همینجوری دلی دخمل

شبیه پسر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سوید و سِـیف مامان سوید و سِـیف ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۶ ماهگی
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی ۶ ماهگی
مامان سلنا💗ونینی💗 مامان سلنا💗ونینی💗 ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۲ سالگی
مامان آلبالو🍒🍒 مامان آلبالو🍒🍒 ۲ سالگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری