دکتر چند روزگی بخیه سزارین رو برمیداره؟

۶ پاسخ

معمولا ده روز اگر ببینه جاییش جوش نخورده چند روز صبر میکنه

بستگی به خودت داره

۱۰روز بعد عمل

بمن گفته ده روزه بیا

دیگه بخیه برداشتنی نمیزنن‌ جذبی و چسبه همش

ده روزگی

سوال های مرتبط

مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی