۲ پاسخ

قشنگم علایم خاصی نداره

من بارداری اولیم پوچ بود تا ۸هفته که سقط شد هیچ علایمی نداشتم

بتامم پایین بود حدود ۲۵۱
همون اول حالت تهوع اینا نداشتم

وقتی هم سونو میرفتم کیسه زرده تو ساک بارداری نبود

علائم نداره
تو تاپیک هام هست من بارداری پوچ داشتم

سوال های مرتبط

maman amirali maman amirali قصد بارداری
♥فاطیما♥ ♥فاطیما♥ قصد بارداری
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته چهارم بارداری