۵ پاسخ

عزیزم علایم پوچ بودنت چی بود

متولد۷۱هستی سمیه جانم

توراخدابرام دعاکن منم برای شماصلوات میفرستم خدامشکلتوناحل کنه

من بارداری پوچ نداشتم ولی همی الان ک دارم اینوبرات مینویسم توخون ریزی سقط هستم

الهی بمیرم برادلت

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری