۷ پاسخ

چه ترسناکه قیافش

وای چه ترسناکه

وای نوک میزنه؟

خیلی پرنده زیرکیه خیلی باهوشه لاکن نمیشه بهش اعتماد کرد احتمال چینگ زدن زیاده

وایی ما داشتیم یعنی باهوش ترین پرنده هستن .خوب نمیترسی .

ای ننا🤩

آخیییی حرف میزنه🥹🥹🥹

سوال های مرتبط