قرص لتروزول عوارضش چیه؟؟🙄

۲۱ پاسخ

شاید یکمی چند قلو شد,🥴

عصاب آدم خورد میشه هورمونا بهم میریزه

والا من خوردم هیچ علائمی نداشت

تقریبا ۱۰ماهه دارم استفاده میکنم عوارضی برام نداشت فقط بعد پریود لکه بینی دارم نمیدونم از لتروزوله یا کیست چون کیست اندومتریوما دارم

من هم خیلی خیلی اذیت شدم

اگرم کیست بشه میگن چون با قرصه خود ب خود جذب میشه،من کیست گرفتم،حالا این ماه هم قرص خوردم کاش حامله شم دوقلو که بهتر

من دوماه خوردم گردنم و چونه‌م دوتا موی درشت دراومده بود با موچین کندم😂

برای چی هست این قرص

دل درد
گرفتگی عضلات شکم
بدون تجویز پزشک مصرف بشه باعث کیست تخمدان میشه
تحریک بیش از حد تخمدان
پیچ خوردگی تخمدان

من این ماه خوردم هیچ مشکل وعوارضی برام نداشت خداروشکر،،نگران نباش اصلاتوکل کن به خداوبخور

من از وقتی خوردم چند روز بعدش مزه دهنم کلا تغییر کرده تلخه دیدی سرما میخوری گلوت یه جوریه مزه غذاها رو حس نمیکنی!؟ من مزه غذا ها رو حس نمیکنم یا فقط تلخی حس میکنم از وقتی خوردم همش چون مزه هارو نمیفهمم فک میکنم غذاهام نمک ندارن که مزه نمیدن اونام شور میکردم ☹️☹️ از سوم پریودم خوردم امروزم ۱۷ سیکلمه هنوز همونجوریم

برای من ریزش مو

من سرخود خوردم
ماه اول که خوردم آزادسازی زدم نشد
ماه دوم خوردم بازم نشد آزادسازی نزدم ولی پریود که شدم پریود به شدت دردناک شدم

در کل اینا داروهای ک ما میخوریم هورمونها رو بهم می‌ریزه

من لترزول و دوفامد خوردم پریودیم ریخت بهم، همش لکه بینی داشتم، 8 روز ، 11 روز عادتم میزد جلو🥴

همه چی از انگشت شصت تا فرق سر هر روز یه مدل درد

من خوردم علایمی در من ظاهر نشد ک

من خوردم پریودم طولانی تر شد حالت عادی هفت روزه با قرصا ده یازده روز شد

من ماه پیش خوردم دکتر داده بود یعنی رسمأ داشتم میمردم

من چهار ماه خوردم کیست شد بدن با بدن فرق داره

فک نکنم عوارض خاصی داشته باشه

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان قندعسل🙋💙 مامان قندعسل🙋💙 ۵ ماهگی
gods gift gods gift قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری
مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیستم بارداری