فرنی سیب🥣🍎.

تصویر
۱۰ پاسخ

مال من رفلاکس داشت مشکلات گوارشی داشت گواتر داشت دیر‌بهش دادم الان 8روز مونده به 7ماهگی غذا میدهم

پوره هویج دادی اولش؟ هویج و بخارپز کردی له کردی دادی بهش؟ یه قاشق جای خوری بخوره خوبه اولین بار؟

ماشالله خودش قاشق گرفته بلا

مامان علیهان ناخنت کاشته؟
یه سوال برای شستن بچه خودت یا بچه اذیت نمیشین؟
چون منم دلم کاشت می‌خواد سواله برام میترسم بزنم موقع شستن بچه زخمش کنم

خودش میتونه بخوره ...چن قاشق میخوره

🥺💋🐣❤️

سلام خوبی بچت چند ماه بهش غذا می دهی؟ مال من ۱۰روز مونده به ۵ماهکی آیا می توانم بهش سریلاک بدم

ای جونم طرز تهیه شو بگو گلم

نوش جونش😍😘

عزیزم بسلامتی
یعنی اولین چیزی که بهش دادین فرنی سیب؟ چجور درست میکنن

سوال های مرتبط

مامان شاهان جونم💙 مامان شاهان جونم💙 ۱۵ ماهگی
مامان هلیا ✨🎀 مامان هلیا ✨🎀 ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 ۶ ماهگی