۷ پاسخ

نوووش جونش منم خیلی ذوق دارم زودتر ۶ماهش کامل بشه بهش بدم

۸ تا بادوم و میریزی واس ی وعده ؟

چقد خوشمزه😍
نوش جون گل دختر زیبا🩷

به به نوش جونش😍

🍎🥣طرز تهیه:
۸تادونه بادوم درختی رو چند ساعت خیس میکنیم و پوست میکنیم و با پشت صافی چای پوره میکنیم
سیب رو پوست میکنیم و بخار پز میکنیم
یک قاشق مرباخوری آرد برنج یه تکه کوچیک نبات(دلخواه)و نصف کمتر لیوان آب جوشیده روی حرارت میزاریم به هم میزنیم تا بجوشه و غلیظ بشه(فرنی)
سیب بخار پز شده،پوره بادوم، یه کم کره و فرنی رو باهم مخلوط میکنیم و میکس میکنیم
نوش جان نینی😄

رسپی بزار

چجوری درست میکنی طرز درست کردنشو میگی

سوال های مرتبط

مامان علیهان👼🏻🩵 مامان علیهان👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی