نوووش جونش منم خیلی ذوق دارم زودتر ۶ماهش کامل بشه بهش بدم
۸ تا بادوم و میریزی واس ی وعده ؟
چقد خوشمزه😍
نوش جون گل دختر زیبا🩷
به به نوش جونش😍
🍎🥣طرز تهیه:
۸تادونه بادوم درختی رو چند ساعت خیس میکنیم و پوست میکنیم و با پشت صافی چای پوره میکنیم
سیب رو پوست میکنیم و بخار پز میکنیم
یک قاشق مرباخوری آرد برنج یه تکه کوچیک نبات(دلخواه)و نصف کمتر لیوان آب جوشیده روی حرارت میزاریم به هم میزنیم تا بجوشه و غلیظ بشه(فرنی)
سیب بخار پز شده،پوره بادوم، یه کم کره و فرنی رو باهم مخلوط میکنیم و میکس میکنیم
نوش جان نینی😄
رسپی بزار
چجوری درست میکنی طرز درست کردنشو میگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.