میشه بگین چجوری درست کردین
من بیشتر شبا فرنی میدم بنظرتون اشکال نداره
تهیه شو میگی عزیزم
وقتی شیرخشک میزنید ب چیزی نمیتونید نگه داری دیگ برا وعده بعد نهایت یک ساعت
چرا من هرچی هویج رو له میکنم باز بافت داره و توی شیر قاطی میکنم جدا میشه اینجوری نمیشه
میشه بگید چجوری درس کردی
میشه به منم یاد بدی
درستورشو بده
نوش جونش به به🤤😋
گلم میگم زیاد ابکی نیست من به پسرم که میدم یکم غلیظ تره و ....
هویج رو بخارپز کردید؟بعد ب فرنی اضافه کردید؟
نوش جونش چند قاشق دادی عزیزم؟
بعد فرنی رو همون با آب جوش سرد شده درست کردی؟
چقدشو میخوره؟
نوش جونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.