۵ پاسخ

من آش رشته درست کردم واسش بدون کشک

دستورت رو بگو

اینجوری آبکی میخوره؟یکم نون مینداختی داخلش تیلیت میکس میکردی بهتر بخوره

عزیزم میشه بگی چجوری درستش کردی؟

من دارم براش شیر برنج درست میکنم
نوش جان پسر گل

سوال های مرتبط

مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی
مامان آوات مامان آوات ۲ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ سالگی
مامان آرتا مامان آرتا ۱ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۶ ماهگی