۵ پاسخ

من از بیمارستان اومدم رفتم ی دوش گرفتم

روز ۳
باید اون مانسمان یا همون چسبی که روی بخیه هست را بردارید
برای همین روز ۳ حمام میگن برو
همه چیز را توضیح میدن
هر روز هم جای بخیه را باید بشوری و سشوار کنی
که افونت میگیره

هرروز باید حموم کمی اگه سزارین بشی جای بخیتو بشوری تا عفونت نکنن چهل روز

فک کنم روز دوم یا سوم
خودشون تو بیمارستان میگن کی بری

من ازبیمارستان میام روزبعدس میرم همون روزنمیتونم وگرنه همون روزمیرفتم

سوال های مرتبط

مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری