۳ پاسخ

من زیر نظرش هستم و فقط با یک نسخه منو درمان کرد و الان باردار هستم

دوستم رفت نتيجه گرفت

من نرفتم ولی خیلیا میگن دکتر خوبیه

سوال های مرتبط

ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری