۷ پاسخ

خوشبحالتون اینجام ک سوز داره فقط😍

انشالله

حالا ما اصفهان فقط داریم یخ میزنیم از سوز و سرما ، هیییچی نمیاد ☹

بهبهه

چ با صفا 😍

حسودیمون داره میشع

چ کم باریده اونجا
اینجا خیلیییی باریده

سوال های مرتبط

مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی