خانما این ست لباس خوبه واسه عید دخترم؟

تصویر
۲۶ پاسخ

ا‌ون‌نوار پایینش بعد یه بار شست و‌شو خیلی بد وایمیسته. کلا این نوار نباید رو لباس بچه باشه. چون زیاد شسته میشه اون نوار جمع میشه.

عزیزم برا دخترا لباسای خیلی قشنگتری هس برعکس پسرا خیلی سخته انتخاب

شما که اهوازی من از یه خانم که اهواز هستن خرید میکنم همیشه لباسای شیک و خوشگل و خیلی قیمت مناسب داره سایت و پجم داره

قشنگه ک

این که خیلی مد هست همه هم همین مدلی خریدن چطور همه نوشتن قشنگ‌نیسد

دوختش ضعیفه

دوخت کثیفی داره قشنگ نیس

خیلی خوشگل نیس ببخشید 🙏

اصلا قشنگ نیست

بنظرم این لباس جنبه لباسایه بزرگسالا رو داره برایه بچه کوچیک‌مدلش خوب نیست

ببخشید اما قشنگ‌نیست

نمیپسندم….ب نظرم در این حد مجلسی نگیر چون زیاد استفاده نمیشه نهایت چند بار همون عید بپوشی

نه یجوریه

عجله نکن از اینم خوشگلتراش میان اینم خوبه

قسنگ نیست عزیزم

جالب نیس

زیبا نیست

به نظر من قشنگ نیست🌱

من منتظرم نت وصل شه اینترنتی بگیرم

جالب نیس عزیزم

خیلی نانازه😂🥰

نه دوخت نداره اصن

قشنگه

مورد پسند من نیست. نه مدلش نه رنگش

خیلی قشنگههه

قشنگه ولی بهتر از اینم هست زود نیس الان میخای خرید کنی

سوال های مرتبط