فردا موعدمه و ۱۸ ازادسازی🫠
کاش پریود نشم

۹ پاسخ

درخواست میدی گلم

فردا بزن هر چی باشه همونه عزیزم.ان شاالله با خبر خوش بیای😍

اگر تا ۲۰ روز بعد آمپول پریود نشدی احتمال زیاد بارداری عزیزم تست نزدی؟

انشالله حامله هستی عزیزم

احتمال مثبتی زیاده

من سوم ازادسازی 😅😅😅خدا بهم صبر بده

ایشالله نشی الان مامانی باشی و خبر نداشته باشی 🥺🤲

۱۴ازاد سازی اگه مثبت باشه نشون میده

تست نزدی؟

سوال های مرتبط

رویا رویا قصد بارداری