۸ پاسخ

آره

بکش بابا هیچی نمیشه فقط یک ساعت بعد شیر بده . اون برای بچه های کولیکیه که میگن نکشید

میگن خوب نیس ولی من چند تا کام میگیرم😂

بخوای نخوای میره تو شیرت

نکشی بهتره فرقی نداره انگار بچتم میکشه چون وارد خونش میشه

رو شیرت اثر میزاره نکش

به هرحال وارد شیر میشه برا بچه خوب نیست

اره عیب نداره من میکشم

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱ سالگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان محیا🎀🤍 مامان محیا🎀🤍 ۷ ماهگی