۲ پاسخ

من چند روز پیش لیلا انصاری گرفته بودم با دو نیم ملیون و واقعا خیلی خوب بود راضی ام اش

دو میلیون پونصد
من اعظم رضایی رو گرفتم نمیدونم ولی تعریفشو کردن

سوال های مرتبط

مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی