هزینه سوزن اپیدورال واسه زایمان طبیعی چقدره؟

۹ پاسخ

اما خیلییی کم نمیکنه ی خورده ای کم می‌کنه

خوب بود

بیمارستان دولتی اگه بیمه داشته باشی رایگانه من تأمین اجتماعی دارم هدایت تهران گفت رایگان میزنن

ازمامایی ک گرفتی بپرس

هر بیمارستان متفاوت ولی تامین اینجا ۳ ت بود
تا ساعت هفت شب بیشتر نمیزنن و اینکه باید ب شش هفت سانت برسی ک بزنن اینجا اینطوری بود
من شش هفت سانتم بعد هفت شب بود نزدن بهم 😭

من ۴ تومن بود انجام دادم

کرمان بیمارستان دولتی رایگان .
نیمه خصوصی ۳

من زنگ زدم بیمارستان پرسیدم گفتن ۳ تومن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی