۶ پاسخ

من خییییلی سردرد میگرفتم

بعد تزریق متما باید قند و فشارت چک بشه

امپول ریه برا همه هستش؟؟

چرا هفته ۳۷ آمپول تشکیل ریه ؟ مگه نمیگن از هفته ۳۴ ک بگذره دیگ لازم نیس؟

چون من شنیدم سوزن ریه فشار میبره بالا

فشارتو چک کن

سوال های مرتبط

مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی