مامانا برا بیمارستان دخترم کدومش قشنگه؟

تصویر
۱۶ پاسخ

ببین برای بیمارستان تم زرد نگیر خطا میده تو زردی بچه

من گرفتم ازین سایت، جنساش خوب نیس

پایینی.بالایی خیلی قشنگیه اما روز های اول زرد تنش نکن.من بچه اولم یک ست لیمویی خریدم خیلی قشنگیه.اما اصلا جالب نبود چون زردی داشت بچه رو کبود نشون می داد

از دومی برا پسرم خریدم

اولی.

وووی خدا بالایی خیلی قشنگه

قیمت هرست چنده

هر ست چندگرفت

تو بیمارستان صورتی تنش کن دختره و رنگ صورتیش😍😍

صورتییی بگیر برا بیمارستانشش

اولی😍

من از دومی ست بیمارستانی گرفتم حس میکنم بامزه اس هنوز نرسیده
از کدوم سایته؟

من خودم رنگ پسته‌ای دوست دارم
ولی به نظرم ست اولی ( کاراملی و سفید ) قشنگ تره

اولی قشنگ تر و دخترونه تر
دومی بیشتر برا پسر خوبه

اولی.

و این طرح

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان پارلا و آریا مامان پارلا و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی