بنظرتون۱۲هفته و۶روز دیر نیست برا سونو انتی!؟

۹ پاسخ

نه من ۱۳ هفته و یک روز رفتم

من ۱۳ هفته و ۴ روز رفتم خوبه برو

نه تقریبا به موقع هس.

نه زن داداشم13 هفته و شش روز بود رفت انتی

نه منم همون موقع رفتم

تا ۱۳هفته و ۶ روز و قبل ۱۴هفته وقت داری ولی بهتره نذاریش واسه اون اواخر

نه دیر نیست حتما دیگه امروز برو

زودتر برو بهتر تو ۱۲بری من خودم ۱۳هفته و۲روز رفتم‌دکترم گفت تایم طلاییت نیست ولی خداروشکر سالم بود اما از دست نده زودبرو

اشکال نداره زودتر برو من ۱۲رهفته و ۱ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یار مامان یار هفته پانزدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد