۳ پاسخ

خیلی کم رنگ یک روز قبل سیکل

عزیزم گاهی یکی دو روز قبل پریودی برای کسایی ک بتای بالا داشتن درست میزنه
ولی از موعود بگذره بهتره دیگه

من خودم ۳ روز قبل موعودم زدم منفی بود الان دو روز تاخیری دارم و درد پریودی هی میگرم دردش ساعتی
پریودم نشدمه

بزار از موعدت بگذره بد بزن عجله نکن

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گردو😍 مامان گردو😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته نهم بارداری