کیا بیمارستان قائم عمل کردن ؟ چطوره؟

۵ پاسخ

شنیدم میگن عالیه

من قائم بودم شیفت دکتر پورغلام عمل شدم
رسیدگیشون خوبه

هرجا میری خلیج نرو داغونه

انگار بیمارستان خصوصی بخش زنانش

من عالییییی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی