عزیزم از کجا میگیری آنلاین!
منم خیلی از بیلر و کت خوشم اومده اما ازین مدل خوشم نیومد هرچی گشتم فقط ست این مدل بود
من مخالف رنگ تیره هستم
عزیزم منم دانلود کردم ولی بنظرم این رنگش بهتره
چه قیمت گرفتی
تیره س خیلی
انتخابت خیلی قشنگه مامان جوجه کوچولوقصد بی احترامی ندارم
ولی از روی تجربه میگم بچه اذیت میشه با این لباس .من برای پسرم خریدم خیلی اذیت میشه
خیلی قشنگه مبارکش باشه
چقدر نازه از کجا میگیری
خوشگله ولی فکر کنم تو این لباسا اذیت باشن
خیلی خوشگله برای عید ولی برای تولد به نظرمنپیراهن عروسکی یه چیز دیگه اس من خودم چند روز پیش تولد گرفتمپیراهن پوشوندم مثل عروسک شد
خیلی خوشکله
اینم رنگ آبی
رنگ ابی خوشگل تره
رنگ لی هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.