من بیومیل پلاس میدم وزنگیزی انچنانی نداره وزن به ژنتیک مربوطه به نظر من همه شیر ها مثل همن
منم بیومیل پلاس میدم مثل اون شیرخشک ها تپلی نکرده بچه رو ولی وزن خودش خوبه
سلام عزیزم
چ شیر خشکی دادی؟بیومیل پلاس چطور بود ؟وزنگیری؟
سلام عزیزم بیومیل خوبه بنظرت یا پلاس؟
من هردو میدم هم ساده هم پلاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.