۱ پاسخ

من واسه اردیبهشت تاریخ زایمانم دکترمم فقط توی مهرگان تحقیق کردم میگن خوبه پرسنلشونم خوش اخلاقن حالا دیگه نمیدونم ایشالا که تجربه بدی نشه واسه هیچکدوممون هرجا که زایمان میکنیم

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو مامان آرین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری