هورااا انشالله فردا ۱۲ هفته میشم 😍
چهخبرا بچه‌ها

۵ پاسخ

خداروشکر عزیزم انشالا بسلامتی
واسه چشم انتظارا هم دعا کن 🥺🤲🏻

منم فردا سونو میرم 😍😍

منکه از بس استرس داشتم ازمایش دادم برای جنسیت

منم 😍

من ذوق دارم برم ان تی جنسیت حدس بزنه😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آدریان🧿 مامان آدریان🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری