خانما درد شکم و پهلو دارم خیلی خفیفه در هفته من طبیعیه؟🥲🥲

۱ پاسخ

منم دارم شاید شکمت سرما خورده من چند وقت پیش رفتم دکتر اومدم خیلی سر بود شبش از درد نمیتونستم بخوابم انقدر ترسیدم صبحش رفتم سونوگرافی گفت حال نی‌نی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی