خانما درد رحم تو هفته من طبیعیه؟ دردش خفیفه ک

۶ پاسخ

انگار از درون داره کش میاد، منم درد دارم، زیاد نیس، ولی هست دیگه🫠

اره عزیزم از هفته ۱۸ ب بعد بخاطر کش اومد درد پا ناف شکم در حد خفیف طبیعیه

اره

منم همینم

اره منم هستم

ارع منم اینجوری ام

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری