۴ پاسخ

من درد سمت راست و کشاله ران داشتم، دو روز ادامه داشت. رفتم دکتر بچه خوب بود خدا رو شکر اما طول سرویکس خودم کم شده بود. الان یک هفته استراحت مطلق و شیاف پروژسترون داده تا مجدد برم سونو

عفونت دهانه رحم يا عفونت ادرارى ندارى؟

آره ولی استراحت کن به پهلو چپ دراز بکش بادکترت مشورت کن شیاف پروژسترون استفاده کن

اره عزیزم رحم و شکم جاباز میکنه برای همونه
استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان تپلی🩵👦🏻 مامان تپلی🩵👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری