تایم پریودت نیست احیانن اون موقعع هم اینجوری میشه
و اینکه درد کمر گفتن عادیه و با بالا رفتن هفته ها درد بیشتر هم میشه چون جنین بزرگتر میشه
نگران نباش عزیزم منم هم هفته تو بودم همینجوری بودم در حدی که رفتم بیمارستان و سونو دادم
منم اونطوری بودم امروز ولی خوب شدم الان
منم همینجوریم استخون لگنمم درد میکنه وقتی میخوام بشینم تو ماشین با درد میشینم
دکترم گفت به خاطر عفونت و ترشحه
منم امروز اینجوری شدم شیاف گذاشتم دراز کشیدم بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.