۵ پاسخ

تایم پریودت نیست احیانن اون موقعع هم اینجوری میشه
و اینکه درد کمر گفتن عادیه و با بالا رفتن هفته ها درد بیشتر هم میشه چون جنین بزرگتر میشه

نگران نباش عزیزم منم هم هفته تو بودم همینجوری بودم در حدی که رفتم بیمارستان و سونو دادم

منم اونطوری بودم امروز ولی خوب شدم الان

منم همینجوریم استخون لگنمم درد میکنه وقتی میخوام بشینم تو ماشین با درد میشینم
دکترم گفت به خاطر عفونت و ترشحه

منم امروز اینجوری شدم شیاف گذاشتم دراز کشیدم بهتر شدم

سوال های مرتبط