۵ پاسخ

من توهفته شما انقد زیر دلم درد میکرد ک حس میکردم دیگه بچه نیس رفتم سنو گفت همه چی خوبه سرویکس هم 42 بود خیلی درد داشتم خدایی آب زیاد بخور خیلی خوبه

انتی احتمال چی داد؟

نی نی شما چیه؟

یکم دراز میکشم باز بهتر میشه

عادیه منم میشم

سوال های مرتبط

مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیستم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد