منم خم راست میشم زیر دلم درد میگیره بعضی وقتا زیر دلم درد میکنه
من بعد از سونو قلب یک هفته موعد پریودیم اینطوری بودم،از سه روز پیش تا همین دیشب هم درد داشتم تازه خفیفم نبود دکتر بهم قرص دوفامد داد سونو هم نکرد حالا یکشنبه میرم انتی انشاءالله که همه چیز خوب باشه
خیلی درد میکنه؟ با استراحت خوب نمیشه؟ اگه خیلی درد میکنه با استراحت خوب نمیشه ی دکتر برو
نی نی داره میاد بالا
به دکترت گفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.