۵ پاسخ

سزارین اختیاری هستین🤔یعنی بیمه تامین باشی بدون تکمیلی هزینه دکتر باید بدی بعد هزینه بیمارستانم بدی مثلا بیمارستانش دولتی باشه

بعضی بیمارستانا هیچ بیمه ای قبول نمیکنن ولی اقواممون رفته بود ۳۰ داد با تامین

آره اگر بیمه تکمیلی داشته باشی ۲۲ اینا میگیرن

تامین

فکر کنم عادی

سوال های مرتبط