خانما ۵ هفته برم سونوگرافی معلوم میشه ؟

۶ پاسخ

چند روز تاخیری این مهمه؟

نه خیلی زوده

من ۶ هفته و ۲ روز بودم با سونو واژینال صدای قلبش اومد

منم هنوز نرفتم دکتر منتظرم ۶یا ۷هفتم شد برم

ن عزیزم خیلی زوده بزار ۸هفته و نیم برو

نه عزیزم فقط کیسه بارداریت مشخص میشه

سوال های مرتبط