کسی از تلخک استفاده کرده برای قطع شیردهی ؟

تصویر
۸ پاسخ

من استفاده کردم فعلا شیر روزش و قط کردم ان شاءالله تا پایان دو سالگی بعد شیر شبش رو قط میکنم
ولی خیلی سخته خدا بهمون کمک کنه

چه رنگ مو قشنگی از چه رنگی استفاده کردید

بله من

تلخک عالیع..من زدم

سلام فدات شم حساب قبلیم مسدود شد
بهم درخواست بدین هموداشته باشیم
قبلا ازدوستان گهواره بودیم

من دستمال کاغذی رو قرمز کردم و با چسب زدم به سینه هام و دید و اصلا دیگه نمیاد .پسر بزرگم رو هم همینطور از شیر گرفتم

من ادویه زدم

تاثیرنداشت

سوال های مرتبط

مامان ایلی کوچولو مامان ایلی کوچولو ۲ سالگی