۲ پاسخ

نخووووور ضرر داره برا بچه روی مغز بچه تاثیر میزاره دیگه نه استامینوفن ساده و نه مسکن ساده هیچ دارویی نخور بخدا برا بچه ضرر داره از من گفتن

سرماخوردگی بزرگسالان(کوریزان)

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی