بیبی چک ویتا ساین کاذب داره؟
خط تبخیرش چقد بعد میوفته

۲ پاسخ

عزیزم بنظر من ویتاساین نزن چون من یه بار زدم هاله افتاد خیلی خوشحال بعد که آزمایش دادم جواب منفی زد تو ذوقم مدیکور خیلی خوبه

۵ الی ۱۰ دقیقه درسته بعدش دیگه تبخیره

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته هفتم بارداری
مامان قلبم❤️ مامان قلبم❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان نخودی🥹 مامان نخودی🥹 هفته چهاردهم بارداری
اهورا مزدا اهورا مزدا قصد بارداری