۱۰ پاسخ

سلام عزیزم بهم درخواست میدی داشته باشمت اکانت قبلیم مسدوده

سلام عزیزم مبارکت باشه
چرا من ندیدممممم تو زایمان کردی؟؟!!!
حالت خوبه نی نی خوبه
بیا یه تایپیک بزار با خبرمون کن از حالتون

و وزن نی نی چند بود

شما آمپول ریه رو زده بودین

من ۳۵هفته بدنیا آمد خداروشکر دستگاه نرفت

من۳۶هفته۵روز دنیااومد دستگاهم نرفت شکرخدا

من۳۶هفته۵روز دنیااومد دستگاهم نرفت شکرخدا

زایمان کرررردی؟!😍
چرا زود ؟
چشمت روشن

چرا رفته ان آی سیو ،من خیلیا دیدم ۳۶ زایمان کردن اصلا نرفتن
۳۶ و چند روز بودی ؟

۳۵ هفته کامل اومد ۸ روزه دستگاه از روز ۴ شیر دادن بهش هر روز شیر میبرم براش

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد