۵ پاسخ

دختر من ماهیچه خیلی دوست داره. پلو توی ابش دم میذارم. سیب زمینی و هویجم میریزم.

من تو پیجم یه دستور غذا گذاشتم عاشقشه کامل میخوره

الویه براش درست کن دختر من خیلی دوس داشت البته ن به روش بزرگسال
ب روش کودک

فرنی کدو حلوایی دخترم خیلی دوست داره

من توپک سیب زمینی خوشش اومد وقتی بی اشتهایی بود و مریض و توپک خرمایی

سوال های مرتبط

مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی