سونو ۳۲هفته رفتم وزن دخترم ۱۸۰۰خوبه؟!

۸ پاسخ

آره خوبه پسر منم همین بود

اره باید همین باشه من ۳۳هفته ۲ روز رفتم ۲/۲۵۰ بود

اره برای من ۱۹۰۰ بود گفت ک خوبه

اره خوبه گلم

۳۲ و چندروز عزیزم؟

عالیه عزیزم از 1700 به بالا

آره خوبه

من۲بود اره خوبه

سوال های مرتبط