۴ پاسخ

علائم زایمان زودرس داری؟

من ک میخوردم با این حال بازم زایمان زود رس داشتم😂😂

فک نکنم مولتی ویتامین ربژی به زایمان زودرس داشته باسه. مولتی بخوری فقط برای وزن بچه خوبه. اگه بچه زود خم بدنیا بیاد. وزنش بیشتره

منم از هفته۱۶دارم میخورم تو اطلاعاتش نوشته جلوگیری می‌کنه .آمپول پروژسترون هم میزنم که میگن خیلی خوبه

سوال های مرتبط