بچها جیگر گوسفندی رو چجوری درست میکنید

۵ پاسخ

مالرا یلایه چربی نازک گوسفند داره بهش میگیم وز همون دور جگر میپیچیم سیخ میزنم کباب میکنیم میگم جگر وز

منک پیاز سرخ میکنم سیب زمینی نگینی. گوجه نگینی. یکم فلفل دلمه ای نگینی. همه اینا رو باجیگر سرخ میکنم.
اگ هم دوست داشته باشی جداگانه بادمجون یا کدو سبز سرخ کن
ولی من بیشتر دوستدارم سیخ بکشی و دنبه هم سیخ کنی بخوری داغ داغ🤤🤤🤤
اوفففف دلوم خاســـــــت

میزنم به سیخ کبابش میکنم به همراه دنبه😂😋

بل پیاز داغ وروغن حیوانی تفت میدم سیب زمینی نگینی سرخ شذه هم کنارش عالی میشه

دو پیازه منظورت هست؟ من پیاز زیاد ریز خورد میکنم میذارم یه کم نرم شه بعد جیگرا رو توش خوب تفت میدم بعدم نمک زردچوبه پودر دارچین پودر سیر پودر زیره پودر لیمو میزنم و رب میزنم سرخ ک شد یه کم آب میریزم با شعله کم میذارم بپزه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان سام مامان سام ۷ ماهگی
مامان رقیه‌حلما💗 مامان رقیه‌حلما💗 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی