۳ پاسخ

اره ۱۴ روز بعد تخمکگذاری بتا نشون میده

اره نشون میده منم تقریبا یه 5روز پریود نشدم بی بی چک زدم مثبت شد
فرداش رفتم بتا دادم 889.3بود
حالا نمیدونم اون عدد 3چیه 😅

اول بیبی بزن مثبت شد برو
واسه من بعد از۶ روز تاخیر نشون داد

سوال های مرتبط

مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری